U krijgt eens of meerdere malen per week onze dagverse warme bakkers producten bij u thuis bezorgd.
De werkwijze is al vele jaren beproefd en bewezen. Vele wijkgenoten maken hier al vele jaren naar volle tevredenheid gebruik van.
De manier van werken wordt altijd met de klant afgesproken.


Hieronder kunt u lezen hoe u een bestelling bij uw Thuis-Bakker kunt plaatsen en wat er vervolgens met uw bestelling gebeurt.

Hoe kunt u bestellen?

  • Kies op de voorpagina de juiste regio en Thuis-Bakker.
  • Kies de vorm van contact, per mail of per telefoon.
  • Bestelt u per mail dan zijn artikelnummers en aantal voldoende om te vermelden.
  • Per mail krijgt u altijd een bevestiging terug met nadere info.

Uw bestelling

  • De Thuis-Bakker heeft van u een bestelling. Geen minimum afname, één heel brood mag ook.
  • De bestelling krijgt u op een vaste dag in de week thuis bezorgd.
  • Deze bestelling is wekelijks terugkerend.
  • U kunt uw bestelling elke week wijzigen, aanvullen of annuleren.
  • Zijn er geen wijzigingen, dan krijgt u uw laatst geleverde bestelling.
  • Wijzigen kan altijd op de volgende manieren: persoonlijk, telefonisch, mobiel of per e-mail. E-mail wordt bevestigd. Wijzigen voor de volgende week kan ook met een briefje op de deur op het moment van bezorgen.
  • Een wijziging per mail wordt altijd bevestigd. Als u geen bevestiging krijgt is er iets fout gegaan.
  • Elke wijziging graag een dag voor de levering voor 16:00 uur. Als u bijvoorbeeld uw bestelling op woensdag krijgt, moet u uw wijziging doorgeven dinsdag vóór 16:00 uur.


Betalen van uw bestelling kan op verschillende manieren:
  • Contant, persoonlijk als u de bestelling overhandigd krijgt.
  • U kunt ook geld achterlaten op een afgesproken plek.
  • Per bank. U krijgt een factuur van uw bestelling. Deze kunt u met internetbankieren of per bankoverschrijving betalen. Doorgaans krijgt u een factuur tussen de 15 en 25 euro factuurbedrag.
  • Bij niet thuis en u betaalt normaal contant, dan schuift betaling door naar de volgende week.


Dit lijkt moeilijk en vervelend, maar het is niets anders dan een kwestie van afspreken.
Bent u niet thuis, dan zullen we uw bestelling in een plastic zak achter laten.
De plaats waar dit wordt achtergelaten wordt samen met u afgesproken. Dit kan een tuinhuisje zijn, een krat of grote emmer, of in een plastic zak aan de voor- of achterdeur gehangen onder een afdakje.
Met gebak of taarten moet er wel iemand thuis zijn. Dit kan ook bij buren of op een ander adres in de buurt bezorgd worden.
De praktijk heeft ons geleerd dat brood niet gestolen wordt. Ook honden en katten doen zelden iets met brood als het goed verpakt zit.

Ga naar boven