Hieronder kunt u lezen hoe u een bestelling bij uw Thuis-Bakker kunt plaatsen en wat er vervolgens met uw bestelling gebeurt.

Hoe kunt u bestellen?

  • Kies op de voorpagina de juiste regio en Thuis-Bakker.
  • Kies de vorm van contact, per mail of per telefoon.
  • Bestelt u per mail dan zijn artikelnummers en aantal voldoende om te vermelden.
  • Per mail krijgt u altijd een bevestiging terug met nadere info.

Uw bestelling

  • De Thuis-Bakker heeft van u een bestelling. Geen minimum afname, één heel brood mag ook.
  • De bestelling krijgt u op een vaste dag in de week thuis bezorgd.
  • Deze bestelling is wekelijks terugkerend.
  • U kunt uw bestelling elke week wijzigen, aanvullen of annuleren.
  • Zijn er geen wijzigingen, dan krijgt u uw laatst geleverde bestelling.
  • Wijzigen kan altijd op de volgende manieren: persoonlijk, telefonisch, mobiel of per e-mail. E-mail wordt bevestigd. Wijzigen voor de volgende week kan ook met een briefje op de deur op het moment van bezorgen.
  • Een wijziging per mail wordt altijd bevestigd. Als u geen bevestiging krijgt is er iets fout gegaan.
  • Elke wijziging graag een dag voor de levering voor 16:00 uur. Als u bijvoorbeeld uw bestelling op woensdag krijgt, moet u uw wijziging doorgeven dinsdag vóór 16:00 uur.


Ga naar boven